Proč nebombardujeme Řím?
Vcelku dobře přitom zdůvodnil, že právě v Římě začínají nitky vedoucí ke katastrofě světové války.
Dnes máme před sebou podobnou situaci. Nikdo již neví jestli je v Syrii ještě nějaká strana, která si zaslouží zvítězit a nebýt přitom odsuzována za to, co udělala. To, co ale víme přesně je, odkud se vzali vrazi z 11. září 2001, teror v Paříži, kdo platí Al Nusrá, odkud se vzdemula ta vlna náboženského šovinismu, která otrávila arabské státy podél Středozemního moře.
Víme to poměrně jistě, protože tudy tečou peníze stále, stejně jako jsou tudy financovány radikální islámské skupiny Sharia4, radikální imámové a stavby mešit i škol koránu po celé Evropě.
Už se nebojíme prohlásit wahhábismus či saláfismus za radikální odnož islámu. Tak proč, když říkáme A nedořekneme i B. Odkud pocházejí všechny ty kampaně o tom že islám je super náboženství? Kde se tenhle směr vzal? Kde je doma?
Všichni to víme. Tak proč nevydáme na klan Saúdů mezinarodní zatykač?
Protože se rozmíšky mezi muslimy a i mezi muslimy a zbytkem světa zatraceně hodí zbrojařským firmám. A vládám jak Západu, tak Východu. Je třeba vyprázdnit sklady s prošlou municí a pak dodat čerstvou, lepší a pochopitelně dražší. Je tu i možnost si nějakým způsobem zajistit předpolí pro předpokládanou invazi "nepřítele".
OdpovědětVymazatMá-li totiž "lid" ustanoven svého "nepřítele", drží při "věrchušce" a nekritizuje její chyby.
Přesně tak. Celosvětový mír by byl zároveň celosvětový ekonomický kolaps - tedy při současném nastavení kapitalismu, kde drtivou většinu ekonomického výkonu zajišťují velké nadnárodní korporace.
OdpovědětVymazatKdysi dávno hřímal Klema Gottwald v parlamentě: „... i ten provaz, na kterém vás oběsíme, i ten nám ochotně prodáte...“. Zkrátka zase jednou nám reálně hrozí, že se staneme oběťmi ekonomického růstu za každou cenu a bez ohledu na následky, jinak řečeno, že se staneme oběťmi velkokorporátní idiocie, nebo rovnou debility.
OdpovědětVymazat