Počet zobrazení stránky

sobota 25. července 2015

Hitler by to zařídil

"Hitler by to zařídil" řekl mi úplně obyčejný chlápek tuhle na parkovišti a mě docela zatrnulo. Pravda bavili jsme se o hrozbě islámu, ale jestli bych si nepřál, aby za "nás" někdo něco zařizoval, tak by to byl právě Hitler.

Na celé té věci je zajímavé, že ta druhá strana - radikální evropští muslimové - se také dovolávají Hitlera a také doufají že by to "zařídil". Hlavně ale věří, že měl pravdu a slibují "nový holokaust".



Víte, tohle vlastně ani nemá moc co společného s tím že byl Hitler rasista a že by jako první "vyřešil" nás, jako Slovany, a podstatnou část Afriky, obydlené z hlediska nacistů "untermenschen" čili podlidmi. Tedy že ti, kteří se jej na transparentech dovolávají, by byli mezi prvními oběťmi. Tohle nikomu z nich vůbec nedochází. Důležité z psychologického hlediska je že zabil (ač nepřímo) hodně lidí.

Tenhle druh úcty jsem nikdy nechápal, i když vím jak funguje. Lidi fascinuje síla, v tomto případě znázorňovaná rozsahem destrukce. Pozoroval jsem tu fascinaci už kdysi na Rusech a Číňanech, jak milují vůdce, který jich nejvíce zabil. Naprosto stejnou fascinaci až extaticky prožívají muslimové a jak je vidět mohou ji cítit pravděpodobně lidé jakékoli národnosti a rasy.

Je fascinují diktátoři, mě zase oni. Jsou jako ženy kterým imponuje dominance a nechávají se běžně od svých druhů třískat aniž by si připustily, že je to vlastně nesmysl, že síla, kterou chtěly získat ve svůj prospěch se už dávno obrátila proti nim.


Žádné komentáře:

Okomentovat