Počet zobrazení stránky

středa 10. června 2015

Nejsem militantní, jsem nas*aný ateista

Tak mi byla navržena společná křesťanská modlitba a dotyčný byl velmi překvapen že jsem nejen nebyl nadšen, ale že jsem byl opravdu silně nenadšen.

Ano uráží mě to. Nevím, co si který křesťan s tímhle kompenzuje ale všichni se při tom tak teple usmívají, že mám sto chutí tomu jejich úsměvu fyzicky ublížit. Jen sebeovládání mě vede k tomu, že to neudělám, ovšem při stupňování těchto nabídek je jen otázka jak dlouho.

Tak podívejte se křesťani, pořád melete něco o toleranci a respektu, tak mě sakra tolerujte a respektujte! Nepamatuji se, že bych se posledních deset let pokoušel konvertovat nějakého křesťana na ateistu, protože vím, že to nejde. Dokud mu v té hlavě něco neřekne, že s jeho vírou není něco v pořádku, tak se nad tím ani nezamyslí.

Myslíte si, že děláte něco super? Ne neděláte, říkáte mi, a to prosím bez jediného rozumného argumentu, že bych měl předstírat že jsem věřící. Proč? Co to má za smysl? Myslíte si, že nabídka abych byl na chvíli pokrytec, je něčím dobrá?  Nebo co to sakra je? Opravdu v tom vidíte nějaké dobro? Ve lži?

Já se totiž jinak ani modlit k vašemu bohu nemohu než jako pokrytec, protože na jeho existenci prostě nevěřím. Co je sakra na tom tak složitého? Ateista to je ten co nevěří v boha, na boha, na bohy, v bohy a sbohem!

Tak proč je vaší první reakcí, když zjistíte, že jsem ateista, že mě chcete přesvědčit abych se modlil?
Copak vám fakt nic v těch vašich dutých hlavách neřekne že je to kravina?

Co víc, proč předpokládáte, že mám nějaký důvod tohle dělat? To kdyby za vámi přišel uctívač golgotskýho hovnodémona, tak se mu budete taky klanět, nebo máte pocit že akorát to vaše vyznání může někomu nabízet modlení?

Nedochází vám jako trochu, že můj postoj k těmhle věcem je důsledkem nějaké životní cesty, nějakého úsilí o pochopení. Ne, podle vás má jen ten váš světonázor s božskou zombií nějakou cenu a každý, kdo o něm slyší musí z fleku konvertovat, nebo to alespoň předstírat, protože jinak bude děsně netolerantní.

A ještě něco, nejste první. Možná jste si nevšimli, ale žiju tady už pár desítek let. Opravdu nejste první, kdo za mnou s tímhle přišel. Mám toho vašeho otravování plný zuby. To si myslíte, že celou tu dobu čekal ten váš bůh na vás, aby vám dal úkol přimět mě k modlení? Z toho čiší taková příšerná skromnost!

Nedochází vám, jaká je to duchovní onanie? Dokonce i ve chvíli kdy vás pošlu tam, kam bezesporu i s touhle nabídkou patříte, tak se budete cítit tak úžasně nadřazeně.

Vím, že vás hanba nefackuje, ale měla by. A měla by přitlačit.




2 komentáře:

  1. No, chtěl jsem se toho "křesťana" zeptat, jestli mimo důvěrných rozhovorů s "Nejvyšším" taky běžně hovoří se skřítky, anděly a vílami. Ten člověk, který mi to naposledy přiznal, měl naprosto stejný teplý úsměv - řekl bych takřka geneticky totožný.

    OdpovědětVymazat